تاثیر اسم برند در تبلیغات و بیزینس شما


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وب سایت من خوش امدید






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

بهترین پخش تراکت در تهران محدوده پونک

پخش تراكت تهران، پخش تراكت در تهران

پخش تراکت

پخش تراکت اصفهان

پخش تراکت پونک

پلخش تراکت تهران

پخش تراکت تهران ایران

پخش تراکت تهرانپارس

پخش تراکت تهرانسر

پخش تراکت چیست

پخش تراکت در اسلامشهر

پخش تراکت در اصفهان

پخش تراکت در اهواز

پخش تراکت در تبریز

پخش تراکت در تهران

پخش تراکت در تهران استخدام

پخش تراکت در تهران قیمت

پخش تراکت در شهرری

پخش تراکت در شیراز

پخش تراکت در غرب تهران

پخش تراکت در قزوین

پخش تراکت در قم

پخش تراکت در کرج

پخش تراکت در مشهد

پخش تراکت در یزد

پخش تراکت دیوار

پخش تراکت مشهد

تراکت پخش کن

تراکت پخش کن پونک

تراکت پخش کن تهران

تراکت پخش کن در تهران

تراکت پخش کن در غرب تهران

تراکت پخش کن در کرج

تراکت پخش کن دیوار

تراکت پخش کن ساعتی

تراکت پخش کن شیپور

تراکت پخش کن کرج

تراکت پخش کنی روزمزد

شرکت پخش تراکت تهران

آمار مطالب

:: کل مطالب : 20
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 2
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 2
:: بازدید ماه : 35
:: بازدید سال : 198
:: بازدید کلی : 625

RSS

Powered By
loxblog.Com

https://kiabeauty.ir/flyer/

تاثیر اسم برند در تبلیغات و بیزینس شما
30 تير 1399 ساعت 11:59 | بازدید : 85 | نوشته ‌شده به دست وبلاگ | ( نظرات )
اسم برند ایرانی و اهمیت آن

شرکت پخش ماندگار : در کشور ما نیز با توجه به تفاوت‌های فرهنگی و زبانی با دنیا، استفاده از خلاقیت و نوآوری در زمینه انتخاب اسم برند ایرانی اهمیت بسیار زیادی دارد. بدون اتکا به خلاقیت در زمینه انتخاب نمونه اسم برند، شما توانایی لازم برای جلب نظر مخاطب هدف را نخواهید داشت. در صورت انتخاب اسمی مناسب امکان موفقیت شما در جلب نظر مخاطب هدف و تبدیل آن‌ها به مشتریان افزایش خواهد یافت.

تراکت پخش کن

نام برند می‌تواند از سه جز تشکیل شده باشد:

۱) Brand name (اسم برند)
۲) Trade name (اسم تجاری)
۳) Trade dress (لباس تجاری)

اسم تجاری همان اسم‌های بازرگانی، اسامی شرکت‌ها و … است که شرکت تحت آن عنوان فعالیت حقوقی و قانونی دارد و قانون نیز از آن اسم ثبت‌شده در برابر استفاده دیگران حمایت می‌کند. در مقابل اسم برند ترکیبی از خواص و ویژگی‌های ملموس و ناملموس است که به بازار معرفی می‌شود و نیازی به ثبت کردن آن نیست. پخش تراکت

اسم برند توصیفی

اسم‌های مخفف
اسم‌های مخفف ممکن است ساده باشند و راحت‌تر به خاطر سپرده شوند ولی توانایی تداعی هیچ ذهنیتی را در افکار مشتری به جهت خرید و وفاداری به برند را نخواهند داشت و بی‌روح هستند. شاید از معروف‌ترین نام برندهای مخفف در جهان بتوان به KFC که برند رستوران‌های زنجیره‌ای مرغ سوخاری و فست‌‌فود هست اشاره کرد. اما در کشور ما این‌گونه نامگذار‌ی‌ها نیز مرسوم هست و می‌‌توان مثلاً به نام مپنا که مخفف نام شرکت مدیریت پروژه‌های نیروگاهی ایران هست اشاره کرد.

اسم برند مخفف

اسم‌های ابداعی
انتخاب اسم برای برند با وجود اسم‌های تجاری زیاد، باعث شده است تا برخی از شرکت‌ها اسم خود را اختراع کنند. اسم‌های اختراع شده می‌توانند بسیار قدرتمند و منحصربه‌فرد باشند. جدید بودن و خوش‌آوایی اسامی ابداعی بعضاً باعث ماندگاری نام‌‌ها در ذهن مخاطبان هدف برند می‌شود. در میان برندهای ایرانی شاید نام فروشگاه اینترنتی بامیلو که از سال ۱۳۹۳ فعال شد و درسال ۱۳۹۷ به کار خود پایان داد از بارزترین نمونه نام‌های ابداعی برای برندهای تجاری ایران باشد.

پخش تراکت در تهران

به عنوان مثال شرکت پپسی را در نظر بگیرید که با اسم تجاری «پپسی کو» به ثبت رسیده است ولی اسم برند آن در اذهان عمومی همان «پپسی» است.

Trade dress (لباس تجاری) شامل همه موارد یک کسب‌وکار از قبیل: بسته‌بندی، لوگو، رنگ سازمانی و … می‌باشد که به منظور حفاظت قانونی به ثبت می‌رسد.

قبل از هر چیزی و در ابتدای راه انواع اسم‌ها را دسته‌بندی می‌کنیم. اسم‌ها می‌توانند به شش دسته تقسیم شوند و تقریباً هر نام تجاری در جهان در یکی از این ۶ دسته قرار می‌گیرد که در زیر هر کدام را به صورت مختصر توضیح داده‌ایم.

قرارداد پخش تراکت

نام‌های ناشناس
برای این دسته، از نام شخص یا گروه خاص استفاده می‌شود. اینها برندهایی هستند که اعتقادات و تجسم دیدگاه بنیانگذارانشان را در خود جای می‌دهند. این نوع اسم‌ها به احتمال زیاد هیچ تصویر درست و واضحی در ذهن مشتری ایجاد نخواهند کرد.

به عنوان مثال، اسم آدیداس از Adolph “Adi” Dassler ( آدی داسلر)، بنیانگذار شرکت گرفته شده است یا در ایران می‌توانید پشمک حاج عبدالله را در این گروه از نام‌ها در نظر بگیرید.

اسم برند ناشناس

اگر خواستید که به هر دلیلی نام موسس را روی یک برند بگذارید باید در ابتدا به سوالات زیر پاسخ دهید و سپس تصمیم بگیرید.

۱) آیا پرسونال برند موسس کسب‌وکار خیلی برای او مهم است؟
۲) پرسونال برند موسس کسب‌وکار در رابطه با فعالیت برند است؟
۳) آیا قرار است اسم را برای کسب‌وکار خانوادگی انتخاب کنید؟
۴) فضای کسب‌وکارتان اجازه انتخاب این نوع اسم را به شما می‌دهد؟

اسم‌های معنادار
این‌گونه اسم‌ها با بازگرداندن معنی به اسم تجاری کار می‌کنند. لطفاً معنی را با تعریف اشتباه نگیرید. قرار نیست اسم انتخابی مستقیماً فعالیت شما را شرح دهد. ممکن است معنی اسم‌تان زیر چندین لایه مخفی شده باشد.

پخش تراکت تهران

به عنوان مثال بزرگترین رودخانه دنیا آمازون است، بنابراین منطقی است که بزرگ‌ترین فروشگاه محصولات جهان اسم آمازون را برگزیند. به لوگوی آمازون که دقت کنید یک فلش حرف a را به z وصل کرده است. درواقع اولین حرف الفبای انگلیسی به آخرین آن وصل شده است تبلیغات
که این فلش خود نشان از کامل بودن این سایت دارد؛ یعنی ازشیرمرغ تا جون آدمی‌زاد را می‌توانید از آمازون تهیه کنید. در ایران هم نام برند آب معدنی دماوند که به اقتباس از نام قله مرتفع ایران یعنی قله دماوند گرفته شده است، در این گروه از اسامی جای می‌گیرد.

اسم برند معنادار

اسم‌های توصیفی
این نوع اسم‌ها نشان‌دهنده این هستند که شرکت، محصول یا خدمات شما چیست یا چه کاری انجام می‌دهید. اسم‌های توصیفی همچنین برای توصیف مشاغل مؤثر هستند مانند easypay که یک شرکت پرداخت است. مشاوره تبلیغاتی

مزیت یك اسم توصیفی این است كه آن‌ها داستانی با اسم تجاری واضح را بیان می‌كنند. با این حال ، نکته منفی این است که شما را متصل می‌کند و انعطاف‌پذیری را برای تنوع بخشیدن به محصولات یا خدمات شما کاهش می‌دهد. تراکت

به عنوان مثال در میان استارت‌آپ‌های ایرانی می‌توان به نام جاباما (سامانه رزرو آنلاین هتل، ویلا و اقامتگاه) به عنوان یک نمونه اسم برند کوتاه و توصیفی، اشاره کرد. یکی از ویژگی‌های بارز نام برند جاباما این است که توانسته ماموریت کامل برند خود را در قالب اسم برند به مخاطبان معرفی کند.


وبلاگ ماندگار]]>


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: